Доставка и връщане – Za konete

Доставка и връщане

Доставка на поръчката

Доставката на поръчаните от вас артикули ще се извърши чрез куриерска фирма Speedy, Еконт Експрес или със собствен траспорт на фирма САМ БС във всеки официален работен ден.

Поръчки, направени в работен ден, до 12:00ч. се изпращат на следващия работен ден, а поръчките, направени след 12:00ч. се изпращат на по-следващия официален работен ден.

Доставката е безплатна за поръчка над 50 лева. За всяка поръчка с обща стойност на продуктите в нея под 50 лв. ще бъде начислявана такса според тарифата на куриера. Плащането се извършва с наложен платеж, при получаване на продуктите.

В извънредните случаи, когато поръчката не може да бъде изпратена в споменатите по-горе срокове, наш служител ще се свърже с Вас!

Отказ на поръчката

Поръчка може да се откаже, без да се упоменава причината за това, като изпратите имейл на cavalor@sambs.bg. Срок, в който можете да се откажете от направената поръчка е 24 часа. Клиентът е длъжен да предостави, двете си имена и номера на направената поръчка.

Връщане на поръчката

Продуктите могат да бъдат върнати само, ако са с етикет, поставен на български език на „САМ БС“ ЕООД. Връщането на стоката може да бъде осъществено лично, в офис на „САМ БС“ ЕООД или с куриерска фирма в 14-дневен срок от получаването (удостоверява се с документ за получаване на стоката от куриерската фирма), заедно с всички платежни документи (фактура или касова бележка, издадени от „САМ БС“ ЕООД. Изискване е продуктът да не е отварян, да не е с разкъсана опаковка, надраскан, рязан и да не е нарушена неговата цялост, да бъде опакован в оригинална найлонова или картонена опаковка (в случай, че няма найлонова опаковка върху картонената), да не е с нарушена опаковка.

Разходите по връщане на стоката са за сметка на Клиента, освен в случаите, когато връщането е по вина на „САМ БС“ ЕООД.

Възстановяване на сума

Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на върнатата пратка и след като се уверим в нейната цялост! Задължително е Клиентът да предостави и върне платежните документи, издадени за стоката (касова бележка или фактура).

Възстановяването на сумата става по 2 начина:

За поръчки, заплатени с „наложен платеж”, връщането на парите става по куриерска фирма или лично в брой, в офис на „САМ БС“ ЕООД. Всички разходи за куриерската услуга се поемат от Купувача.

Куриерските разходи за връщане на стока също са за сметка на Купувача, освен в случаите когато връщането е по вина на доставчика.